Sunday, November 21, 2010

As The Moon Strike!


balek dari beli bege aku pon kuar la dari kete.... semalam seingat aku bulan nak or bulan penuh... so mesti lawa punye... so aku pon tgk r langit~ tap! perghhh~ layan gak ngan awan kumulus lagi tuee~! aku pon cepat2 letak bege kat dalam umah teros bawak keluar digicam sonny... tp alamak kantoi la plak gambar malam die... terlampau byk noise... sedih2... kalau ade slr kan best.. layan ckit amek gambar.. atoii~ xpe r.. ape2 hal layan jela pic dari kamere sonny nie... ok gak daripada kamere hp~!

(p/s: aku dah wat post editing ngan naek kn contrast die ckit.. nak kurang kan noise die ckit n backup kaler die yg xnaek sgt..)





2 comments:

  1. taon depan ko beli slr r dan...
    dah buleh beli dah nih.. buat bsness pn bleh nih.. :P

    ReplyDelete